Friday, March 16, 2018

Примерна подредба за новолуние в риби


Ще ви представя моята  новолунна подредба като пример за съчетаване на таро с оракулни карти. За повече подробности за предстоящото новолуние и схема на самата подредба, моля погледнете тук:

Изминатият лунен цикъл не бе лесен за мен. Трябваше да вдигна воала на неразбирането и заблудата и да прогледана за някой съществени обстоятелства в живота ми. Понякога е трудно да осъзнаем тези обстоятелства, когато сме в техния център и сме увлечени от сили, на които не можем да въздействаме. Тук жрицата ми помогна много. Аз се чувствам особено силно свързана с лунната енергия и богинята в триликата и същност. Астрологично имам понижено влияние на ин енергията си, затова в живота и практиката я компенсирам, като се стремя да затвърдя и подкрепя връзката си с архетипа на Богинята майка. Жрицата, която е нейната първа фаза, ми помогна да разкрия някой тайни, да стана по-интуитивна, да не се страхувам да слушам вътрешния си глас, да се приближа към своето свещено пространство вътре в мен и там да  се центрирам. Тя не съдържа в себе си плодородната сила на Императрицата, не подхранва с щедрост емоционалния живот, но внася необходимата първичност и чистота на усещанията, толкова необходими за засилване на висшите нива на интуитивни възприятия.


През предстоящия лунен цикъл ще е необходимо да се справя с разочарованието на 3 Мечове. Признавам, това е една от най-трудните карти от малките аркани. Рожба е на болката и излъганите надежди, и идва след тях като дълбоко осъзнаване. Сред руините на тези чувства, се изправят те – три остри меча, които с безпощадния си блясък, те карат да осъзнаеш. „Хей, накъде си тръгнал! Защо наивно се довери, не си ли научи урока?! Какво очакваш, че някой ти е длъжен!? Ела на себе си, събери отломките и продължи напред.“.  Когато си във вихъра на 3 мечове е трудно да прецениш богатството, което ти дава тази карта. За мен тя е една от най-силните и влиятелни в малките аркани. Защото показва процес на осъзнаване. Тук все още няма приемане, но процесът е задвижен.  Преминал си от нивото на розовия пух и малките игриви облачета в ума, които рисуват смели картини на бъдещето. Видял си, че в 7 чаши няма никакво съдържание и са само един мираж от гръмки обещания и единственото, което ти остава е да приемеш откровението на 3 мечове и да продължиш напред.

Луната е щедра богиня. Поне аз така я възприемам. Дори като хтонично божество, тя пак щедро раздава своите дарове, макар и зловещи. Но на мен тук ми е поднесла дара на Хебе. Игривата наивност и подхранващата сила на младостта. Хебе е богинята виночерпец на боговете. Омъжена за Херкулес, тя налива амрозия в чашите на по-влиятелните си братя и сестри по върховете на Олимп. Тя е служенето и наивността на младостта. Новия лунен цикъл ще ми поднесе подхранващата сила на новото начало. „И това ще мине!“ е най-подходящия рефрен за завършване на стария цикъл, а „Време е за ново начало“ е  девизът на всеки оптимист по природа, влюбен в красотата на живота. Признавам, такава съм.

Хирон ме изненада, като ми поднесе дара на Зевс. Родена съм в слънчевия знак на Стрелеца, а Хирон е архетип дълбоко свързан и с този знак. В състраданието и грижите за другите, аз намирам смисъл и упование. Животът ми е посветен на идеали, които смело следвам и издигам на пиадестал. Не съветвам да го правите, освен ако не желаете Хирон да е ваш постоянен спътник и да черпите сила от неговата жертвоготовност и осъзнаващи уроци. Просто моят най-овластяващ дар е от Хирон. Лечителят, който не е успял да излекува себе си, но е бил пожален, заради състраданието, което е проявил към другите.

Време е мечтите да станат реалност – Асо пентакли обещава награда. Но не, това не е печалба от тотото. Това е награда според усилията, която си вложил. Материалното проявление на тази награда може да се получи единствено чрез влагането на лична сила, умение, постоянство и целенасоченост. Връзката със земните сили и центриране към по-практични дейности и занимания, могат да помогнат за проява на тази изначална енергия. До къде мога да стигна – Глупака. До където сама поставя границите. Глупака е първоначалния тласък, той е новото, неоформено начало, предбитието. Той е Уран – архетипа на първопроходеца, на факлоносеца Прометей, който се движи от хуманни и висши социални подбуди. Възприемат Глупака като положителна енергия, но ….тук винаги има едно „но“. Но не забравям, че под него е бездната, която може да погълне и най-смелите мечти, ако те не са добре премерени и подхранени с енергията на пентаклите. За щастие, тук тази практична енергия присъства и се надявам, че ще съм достатъчно заземена от практичните цели, за да не полетя след Глупачето в пропастта.

Тази лунация за мен е особено важна, подготвям се да вляза в новата година, която ще бъде начало на важен период за мен. Звездата на тази позиция ми дава посоката на движението през новата астрологическа година. Тя ми показва какви ще бъдат моите цели и ми дава надежда, че ще ги изпълня, но пътя е дълъг. Тази карта за мен е и подкрепа от водачите и ясен знак, че човек е свързан с общото поле на колективното неосъзнато. Това е връзка, необходима за всеки човек, защото всички наши градивни прозрения и проникновения, са продиктувани и подкрепени от общия информационен фон.

Съветът на моят Висш аз е Понтус. Тази карта малко ме затрудни. Понтус  е архетипния образ на колективното неосъзнато. Полето където Аза се размива и границите се разтварят. Понтус е и морето, символизира пресичането на прага към неизвестното. Нова земя и нови приключения лежат отвъд, но първо трябва да се предадем на всеобхватната необятност на живота/морето/. На ръба на морето изпитваме чувство на благоговение. На пръв поглед пред нас съществува привидно безкрайно пространство със силата да ни погълне. Тази карта ми показва, че е време да премина в неизвестното. Трябва да преплавам огромния океан, за да стигна до Нова земя. Без значение колко е неудобно и трудно това пътуване, то е неизбежно и необходимо.  Благодаря! Получих повече от очакваното от тази подредба.
Опитайте й вие! Вярвам, че ще получите своите послания и ще продължите напред, удовлетворени и обновени! Успех!

Използвани колоди:
Оракул - http://www.aeclectic.net/tarot/cards/mythic-oracle/
Таро - http://www.aeclectic.net/tarot/cards/druidcraft/

Краси Исарк


No comments:

Post a Comment